zaterdag 12 oktober 2013

Onzeker..

Hoi allemaal,
Zoals jullie weten heb ik anderhalve maand niet geschreven.
Natuurlijk willen jullie weten waarom, ik had ten eerste heel erg druk. Maar dat is niet de hoofdreden, ik word namelijk best wel gepest in mijn klas om mijn video's en daarom ben ik een tijdje best onzeker daarover geweest en durfde ik eigenlijk ook niet meer te bloggen doordat ik bang was voor vervelende reacties. Maar mijn blog lezeressen zijn altijd heel lief dus daarom ga ik nu weer beginnen! (met bloggen) Dus ik ben eigenlijk gestopt met youtube en ik wil aan jullie advies vragen of ik mijn kanaal gewoon van Youtube moet halen?
Groetjes Bente

2 opmerkingen:

  1. nee! zeker niet doen!! Laat ze kletsen, jij pest hun toch ook niet om iets wat zij leuk vinden? dus waarom zouden ze dat bij jou wel mogen / kunnen doen. Je moet doorgaan ondanks wat andere mensen zeggen!
    ik vind je video's en je bloggerichten namelijk heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bente,
    Ik heb net even je filmpjes bekeken, ik vind het niet zulke leuke onderwerpen...
    Het spijt me voor de directe reactie! Misschien is het leuker om outfit of the week filmpje te maken. Vraag anders meer naar suggesties waarover je filmpjes kunnen gaan...
    Xx.

    BeantwoordenVerwijderen