zaterdag 12 oktober 2013

De sites (en sommige apps) waarop ik elke dag kijk!

Hey girls,
Ik kijk elke dag op het internet, en op de apps op mijn telefoon. Sommige van die apps die hebben ook een site dus als ik heel vaak per dag op die app kijk en post dan zal ik de site er even bijzetten.


Apps:

Instagram
Hoe vaak kijken: Ik kijk hier ongeveer 8 x per dag op, en ik volg klasgenoten, vrienden en celebraties.
Hoe vaak posten: Ik post ongeveer 1 keer in de twee dagen een foto, maar soms ook 3 op een dag.
Wat: Instagram is een app (en een site) waarop je foto's post met onderschrift. En dan kunnen mensen die foto liken en reageren op die foto. Ook kun je in het onderschrift tags zetten en mensen taggen.



Youtube
Dit is bekend als site, alleen op de site kijk ik nooit want ik vind het veel handiger om gewoon filmpjes te kijken op mijn Iphone of Ipad. Op youtube ben ik geabonneerd op best veel gebruikers en ik heb al een keer een artikel gedaan over wie maar er is al best veel veranderd dus laat even een reactie achter als ik daar nog een keer een post van zal maken. Ik kijk hier ongeveer 9 x per dag op.

Twitter
Hoe vaak kijken: 3 x per dag, vroeger keek ik hier wel 15 x per dag op maar nu ben ik meer bezig met instagram.
Hoe vaak posten: 1x per dag, hetzelfde als bij hoe vaak kijken.
Wat: Twitter is een app die 3 jaar geleden ongeveer populair werd en daar post je je dagenlijkse bezigheden op door middel van een berichtje die al je volgers zien, en jij ziet hun posts.

Sites:
Ik kijk op verschillende blogs elke dag:







1 opmerking:

  1. Alle apps en blogs die jij dagelijks gebruikt en bekijkt, gebruik en bekijk ik ook!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen