zondag 25 augustus 2013

Music of the Moment

Hoi girls,
Ik had toch zin om vandaag nog een berichtje te schrijven en dat is een music of the moment.
Hierin laat ik zien wat ik het meest draai qua nummers. Dus laten we beginnen!!
Popular Song- Mika ft. Ariana Grande
 Dit liedje vind ik echt fantastisch en de videoclip is ook heel origineel. Ik ben al helemaal fan van Ariana Grande maar dit was echt het toppunt. Zelf kende ik Mika als eerste van Big girl you are beautiful. Ik denk dat de meeste jongere lezeressen dat liedje niet kennen want hij is al wat ouder. Maar dit vind ik echt een goed onderwerp, want vaak is het dan toch heel verdrietig maar de wraak maakt het zo leuk.

Little Things- One Direction
Natuurlijk kennen we allemaal deze boyband, en ze zijn nu echt even beroemd als Justin Bieber. Dit liedje is van vorig jaar geloof ik maar ik blijf het maar draaien. Ik houd gewoon heel erg van verdrietige en rustige liedjes. Vooral het rustige decor maakt de clip helemaal af.



Locked out of heaven- Bruno Mars
In de vorige music of the moment had ik When i was your man, die draai ik nog steeds heel veel maar deze is weer wat vrolijker dus dat is ook weer leuk. Ik houd gewoon van Bruno Mars!!

Best Song Ever- One Direction
Ik ben geen directioner, maar dit liedje is gewoon supergoed. En Liam heeft weer haar!! ;-)
Het feit dat ze allemaal 2 rollen spelen maakt de clip fantastisch en eigenlijk gewoon een film. Ik zal de behind the scenes clip hieronder zetten want het is ook heel leuk om te zien hoe ze allemaal een make-over krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen