maandag 26 augustus 2013

Essence nieuwe producten deel 1


Hoi girls,
Zoals de meiden die shoppen onder jullie wel weten is er een tijdje 50% korting op een aantal producten geweest die uit het assortiment gaan. Die zijn nu dus uit het assortiment, en er komen nieuwe bij. Wanneer is onduidelijk voor mij, want op veracamilla.nl stond september maar ik zag gisteren de producten al in een shoplog van Jennifer van Lohuizen. Dus je moet maar even gaan kijken bij jou kruidvat. Ik ga niet op alle producten heel diep in maar op de meeste wel. Het is heel veel, en daarom doe ik vandaag de helft en morgen de andere helft. Laten we beginnen:
Lippen:

Essence Glosy Lip Balm
Ik heb 3 van de vorige verpakkingen van deze lipglossjes, maar dat waren best wel standaard smaken en zoals je wel kunt zien zijn dit niet de meest basis smaken. En de verpakkingen zijn zo cute!! Ik word al blij als ik naar ze kijk  Cherry brownie, mint drop, strawberry cheesecake!!!!!!!!!! Watertanden..
Deze glossy lipbalms zijn er in 6 kleuren en kosten € 0,99


 Essence Glow Tinted Lipbalm
Deze zijn perfect voor de herfst als het weer oorlog word tussen ons en onze droge en vellerige lippen. De kleur en de verzorging die we nodig hebben. 
Deze glow tinted lipbalms zijn er in 3 kleuren en kosten € 2,39

Essence Longlasting Lipstick
Hier ben ik erg benieuwd naar want ik heb 2 lipsticks van Essence en die blijven niet zolang zitten. De matte verpakking met de lipsticks met glans maken samen de perfecte combinatie. Ook kun je in het midden zien welke kleur het is, wat een chique effect geeft. 
Deze longlasting lipsticks zijn verkrijgbaar in 10 kleuren en kosten € 2,39


Essence Metal Glam Eyeshadow – € 2,59

 Stay With Me Longlasting Lipgloss – € 1,99

XXXL Shine Lipgloss – € 1,89

Ogen


 Essence Metal Glam Eyeshadow
De verpakking is hetzelfde gebleven. Doorzichtig en rond, deze lijken erg op de nieuwe metal glam oogschaduws van Catrice. De kleuren zien er erg mooi uit, mooi voor de herfst.
Deze zijn verkrijgbaar in 8 kleuren voor € 2,59 per stuk.

Essence Eye Sorbet
Deze kleurtjes vind ik heel variƫrend, goed voor de zomer, lente en herfst. Zelf ben ik niet zo'n fan van de Essence eyeschadow sorbets want ik heb er een uit de Snow Jam lijn en die vind ik niet fantastisch. Maar misschien zijn deze wel fantastisch. We will see.....
De eye sorbets zijn in 6 kleuren voor € 2,89 per stuk verkrijgbaar.

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de lipglossjes met al die smaakjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die glow tinted lip balms gekocht, ik ga ze nog testen voor mijn blog, dus ik kan nog niet zeggen hoe ze zijn!

    Keep on bloggin'!
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen