zaterdag 31 augustus 2013

Change....

Hey girls,
Zoals jullie wel weten heb ik gezegt dat ik minder zou schrijven. En dat heb ik ook gedaan maar ik zei ook dat ik in ieder geval om de twee dagen zou schrijven. En ik heb nu geloof ik vier dagen niet geschreven maar dat kwam omdat mijn school begon en dat waren de eerste dagen van mijn school. Ik zit nu in 2 atheneum en ik werd de eerste dag al overhoop gegooid met huiswerk voor bijna elk vak. Dat is dus echt veel werk en daarom gebeurde dat dus. Maar ik wou even zeggen dat er een paar dingetjes gaan veranderen.

Jullie weten dus al dat ik minder ga schrijven omdat school me daar gewoon toe dwingt.
Ook ga ik het weer meer hebben over FASHION!! Ik houd gewoon heel erg van beauty maar ik ben nu weer een beetje in de fashion mood. Tuurlijk blijven er artikelen komen over beauty maar nu ook over fashion en misschien nog wel meer over fashion.
Ook had ik beloofd om nog een 2e deel van de nieuwe Essence lijn te posten. Maar om dezelfde dag dat ik het eerste deel poste ging ik naar mijn Kruidvat filiaal en daar hadden ze alles al. Dus ik zou gewoon gaan kijken want dat is ook veel leuker maar als je de post graag nog wil zien dan moet je het gewoon achter laten in de comments.
X Bente

1 opmerking: